streda 8. januára 2014

Farby kníh

Zaujímavý projekt inšpirovaný blogom Život s knihami . Skúmala som, akej farby mam knihy v knižnici a bola som sklamaná. Veľmi farebné moje knihy nie sú. Mala by som sa zamyslieť a vyberať knihy viac podľa obalu. Srandujem.

1. Biela

Zbierka krátkych textov, príbehov, ktorých témou je každodenný život. Pútavé, raz vtipné, raz veľmi smutné... Skvelá kniha, ktorú by ste si mali prečítať

2. Zelená

Slovenka žijúca v Nemecku kedysi písala svoje postrehy z jej života na jedno internetové fórum. Ľuďom sa jej príbehy a štýl písania veľmi páčili, tak sa rozhodla svoje príbehy uverejniť ako knižku a vydať si ju na vlastné náklady. Knižka sa číta samo, štýl autorky je mi veľmi sympatický, hltala som celú knižku. Už dlhšie sa pripravuje druhý diel, tak dúfam, že aj vyjde. Túto knižku nekúpite v žiadnom kníhkupectve, môžete si ju objednať priamo u autorky Tretiemu chlieb

3. Hnedá 

Profesor Randy Pausch trpí na rakovinu, má dve malé deti a túto knižku berie aj ako odkaz pre svoje deti. Svoj boj bohužiaľ prehral, ale zostala po ňom (okrem iného samozrejme) táto kniha plná skvelých myšlienok. Táto knižka vás chytí za srdce. Ešte viac, keď niečo podobné zažívate.

4. Fialová

Dobrá oddychovka, príbeh ma bavil, vôbec ma nenudil. Zaujímavá zápletka. Čo viac dodať

5. Oranžová
Harry Potter. Knihy, filmy. To je jedno. Mám to rada a nehanbím sa za to.

6. Červená
Túto knihu som čítala aj v klasickom vydaní, túto som si kúpila dodatočne, lebo je proste krásna. Štýl Dana Browna mám rada. Píše pútavo aj o historických veciach, o ktorých (niekedy! :-D) nemáte ani páru. Viem, že niečo sú bludy, ale aspoň zvýši povedomie v konzumnej spoločnosti, no nie? :-)

7. Modrá

Knižku práve čítam, takže podrobnejšia recenzia neskôr. Prvý diel som čítala v slovenčine, zvyšné diely (narozdiel od češtiny) preložené nie sú, tak ich budem čítať v nemčine. 

A to je všetko. Viac farieb u mňa niet. Mala by som si kúpiť nejakú ružovú knihu, žiadnu nemám, ach jo :-)
Ak ste aj vy zostavili podobný článok, sem s ním. Rada sa pokochám. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára