štvrtok 2. januára 2014

Vitajte!

Vitajte na mojom novom knižnom blogu.
Musím sa priznať, milujem knihy! Ale v poslednej dobe som ich veľmi zanedbávala. A chcem to napraviť!
Nebudem sa hrať na znalca kníh, bude to len blog jednej milovníčky kníh, ktorá sa opäť púšťa (vo veľkom) do ich čítania.
A čo by som chcela, aby bolo na tomto blogu? No jednoznačne recenzie. Samozrejme nákupy, novinky v mojej knižnici. Chcem sa zúčastniť aj nejakej ten výzvy, takže aj o moje výsledky sa s vami podelím. Mám rada aj rôzne tagy, rozhovory samozrejme tematicky zamerané vzhľadom na tento blog.
Uvidím, kam bude tento blog smerovať a ako sa bude vyvíjať.

1 komentár:

  1. Pekný blog :) Budem sledovať. Páči sa mi pozadie aké si zvolila. :) Tak veľa šťastia v blogovaní. Ak by si si chcela kuknúť môj blog tak tu je link http://lucesbookshelf.blogspot.sk/.

    OdpovedaťOdstrániť