sobota 11. januára 2014

Knižná výzva 2014


Super výzvu zorganizovala Ells, má to super zorganizované, tak sa pridám aj ja. Spočíva v určení si, koľko kníh prečítam za rok. Úprimne, ešte som sa nikdy doteraz nad tým nezamýšľala. Počet je určený od 10 do 120. Po prerátaní na mesiace som sa rozhodla pre tento počet. Na začiatok aj tak pekne, nie?

1. Z.Koščová - Šťastie nie je mýtus
2. L.Rabin - Ich gehe weiter auf seinem Weg
3. R. Scherhauferová  - Už viem, že chcem teba
4. P.Simons - Tatiana und Alexander
5. K. Aehnlich - Wenn ich groß bin, flieg ich zu den Sternen
6. A. Cardella - Život v mínuse
7. Chlapec na drevenej debničke
8. Zajtra bude lepšie
9. Som rodič
10. Simons - Land der Lupinen
11. Svet masiek
12. A je tu zas
13. Srdcová dáma
14. Stratené dievča
15. Inside Apple zvnútra
16. To decko je blázon
17. Nočný cirkus
18. William a Kate príbeh kráľovskej lásky
19. Trpela som potichu
20. Zóna nadšenia
21. Slepačia polievka pre dušu, Mysli pozitívne

1 komentár: