utorok 28. januára 2014

On my wishlist (4)

Toto meme spočíva v tom, každú sobotu uverejniť knihu(y), ktorú(é) by ste chceli vlastniť (a mne je to jedno, uverejňujem si to, kedy sa mi chce :-D)

Knihu Hrej hráčem momentálne číta Rodaw a fakt ma zaujala! Príbeh je taký pubertálny, ale šak prečo nie? Treba zaspomínať aj na také časy (aj keď príbeh podobný tomuto v knihe som fakt nezažila :-DD). Trošku ma mrzí, že nie je slovenská verzia knihy. Síce nemám problém s češtinou, ale materinský jazyk je proste materinský. 

Anotácia: Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne.
Operace Hrej hráčem může začít. 
Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on? Plán je přimět tu paličatou a nedostupnou „královnu univerzity“, aby se do něj zamilovala, svést ji, a pak ji srazit na kolena.
Ani jeden z obou aktérů netuší, že život může změnit pravidla hry… Možná oba zjistí, že nejde člověka soudit podle prvního dojmu…

3 komentáre:

  1. Tuhle knížku jsem si zrovna přinesla z knihovny. :) Jsem na ni docela zvědavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knížku jsem před pár dny dočetla a hodně mě zaujala. Je to taková typická YA kniha, ale mně osobně, se moc líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť