sobota 11. januára 2014

On my wishlist (2)


Toto meme spočíva v tom, každú sobotu uverejniť knihu(y), ktorú(é) by ste chceli vlastniť.

Na tento týždeň vyberám túto knižku. Obzerala som ju v kníhkupectve, už som ju mala  v ruke...a na poslednú chvíľu ju odložila. Páči sa mi na nej ten historický prvok, asi si ju musím zadovážiť.



4 komentáre:

  1. Túto knihu mám vo wishliste aj ja :) síce sa vyhýbam knihám s historickým prvkom, ale myslím, že táto ma zaujala hlavne jej obálkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akurát ju mám rozčítanú, ale zas až tak dobrá nie je, skôr pre mladších čitateľov. Tiež ma zaujala obálka a téma a čítať sa to dá, ale sú tam také "trapnejšie" dialógy a "úžasné modré oči" chlapca, ktorého pozná 2 dni 8D Proste niektoré prvky mi nesedia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uuuu, taketo pubertalne veci uz nie su pre mna...velka skoda...a vedela by si mi odporucit nejaku knizku bez tychto trapnych zalezitosti, ale s podobnou hlavnou temou?

      Odstrániť